Wednesday, January 27, 2010

semalam yang hangat

i feel bad. tu lah, sape suh 'freeze' lama sangat? lain kali exercise lah at least jogging ke kan.. aiseyy.. seluruh badan dah lenguh-lenguh akibat aerobik semalam. tapi best la sebab dah lama tak berpeluh! program aerobik ni memang bagus. kena korban masa sikit tapi tak apa lah. awal-awal lagi saya dah video call gud gurL, inform her that mama will be home late. she said, "okay".. ;)

teacher pesan mesti kurangkan ais. alhamdulillah lepas bersalin, saya memang dah kurang minum ais. jadi saya rasa pesanan teacher tu tidak membimbangkan saya. kalau kat ofis atau kat rumah, saya memang tidak minum ais tapi jika keluar makan atau minum di luar, saya order juga ais. mungkin boleh dimaafkan.. hik hik..

ohh ya.. i watched my bro last nite in zero 2 hero @ astro ria. teruja juga tengok abang masuk tv. hahhaa.. tu baru 1st episode, a lot more to come. saya dan seluruh ahli keluarga memberi sokongan padu kepada beliau dan hasilnya abang berjaya melayakkan diri ke peringkat akhir [saya dah pernah cerita pasal zero 2 hero - grand finale di entry tahun lepas].

ok lah. dah malas nak citer. back to work!

2 comments:

Hayatul Mohamed said...

Adik tak ingat nak tengok semalam..next week adik nak tengok la.. a.pih blakon jadi mende?

Mrs Faizal said...

adik, abg pih bkn berlakon. dia jadi peserta zero 2 hero tu, peserta kete rally. zero 2 hero tu program realiti rally challenge ;)

sblm fly g perth, adik tgk eh. hehe..