Wednesday, August 18, 2010

where do i start?

assalamulaikum para pembaca budiman..

terima kasih kerna sudi singgah di belog saya yang sudah lama tidak ada cerita baru. perasaan malas untuk meng'update' memang membuak-buak lately ni, saya pun hairan kenapa jadi begitu. itu adalah di antara kelemahan-kelemahan yang ada pada saya. seronok baca belog yang sentiasa di'update' dengan cerita-cerita menarik. long entry pula tu. saya kagum! sungguh.

banyak yang berlaku sepanjang belog ini tidak terusik. mahu dikupas satu persatu, saya rasa agak keterlaluan kerna sangat banyak yang perlu ditaip di sini. maafkan saya sekali lagi, saya malas. sepanjang pertengahan julai sehingga saat ini, saya gembira. sangat. dan bahagia juga. banyak benda terjadi. yang elok jadikan kebahagiaan dan sebaliknya, jadikan sebagai iktibar.  

serba-sedikit. mari flash back.
  • liburan di bandung
  • family day
  • mega ohh mega
next entry akan ada gambar-gambar baru. kalau anda mahu lihat, dipersilakan melawat belog saya lagi. saya suka. anda gembira. haha entah apa-apa.

No comments: