Sunday, October 3, 2010

ada pasang surutnya..

salam readers,

rasa ini datang lagi. surut dan susut. seakan tiada apa untuk bercerita di sini tetapi sebenarnya ada. ada dalam tiada mungkin.. ada beberapa faktor yang menjadikan saya begini. faktor yang tidak bisa saya rungkaikan di sini. biarlah menjadi rahsia hati saya saja..

seronok lihat belog kawan-kawan dan blogger lain yang sentiasa diupdate. rajin sungguh mereka. seakan tiada noktah mereka meluahkan rasa di alam virtual ini. bagus juga tu. elok untuk mereka yang jarang bersua terutamanya pabila terpisah lama, jauh.. 

hari ini saya menjalani rutin seperti biasa. sesudah subuh, saya memandu keseorangan menuju ke punca rezeki saya. meninggalkan anak kecil yang sedang menyusu di samping papanya. mujur lah anak itu tidak terjaga tadi. sedaya-upaya saya cuba hindarkan bunyi bising bimbang bakal mengganggu lena sang puteri.. *hiba rasa hati tapi ku gagahkan jua*

mohon saya pada Allah setiap kali tangan ini diangkat, semoga dipermudahkan segala urusan. semoga dimakbulkan segala permintaan. semoga terus ditabahkan hati melalui hari-hari mendatang.. wallahualam..

p/s: rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada pembaca-pembaca budiman saya. semoga anda semua mendapat keberkatan hidup di dunia dan akhirat, insyaAllah..



No comments: