Tuesday, January 18, 2011

fish and chip

chacha sampai around 8.15 malam tadi. dia hug saya kuat-kuat. kiss dua kali.. :) lepas tu....

puteri : mama beli apa untuk chacha?
saya : alaaaa.. mama tak beli apa pun sayang. tak sempat la..
puteri : chacha nak adiah maa..
saya : oh? asik hadiah je. chacha la bagi hadiah kat mama pulak..
puteri : tadi chacha kiss mama tu, adiah la tu..
saya : hahahahhahahhaa !! *sambil kiss bertalu-talu*

pandai betul ngelat! pandai menjawab! pandai serba-serbi. semalam bawak chacha, tokmi dan ki makan kat fatisya. chacha punya excited, makan sikit je. pastu ke hulu ke hilir cafe. sambil nyanyi lagu baik-baik sayang - wali band. 


p/s: dia tutup mata sebab silau flash :)

2 comments:

~Seven~ said...

aritu saya, nad ngn sakinah sgt bersemangat nk g makan kat fatisya..tp last2 x open utk public..sbb ada company dh book smua tempat..caisss...senyap nyer chacha makan!

Mrs Faizal said...

hahahha. tu kira awk berhutang dgn fatisya tu. kena g settle cepat-cepat :)

ada masanya dia behave, ada masanya dia buat onar. dan kebetulan, masa ni dia behave. hehehhe..