Tuesday, June 15, 2010

bukan perkara baru punnn

wow hampir seminggu tak update belog! hebat! sesungguhnya syima maha pemalas! tiba-tiba rasa nak update dan tiba-tiba malas nak menaip. huh. lagi pula, minggu ini agak sibuk menguruskan kerja-kerjaan. lagi menimbun. bakal berpindah ke tempat baru very soonnnnn. SUKA! 

kalau saya tak update dalam belog pun, saya update dalam facebook. tapi kalau tak update dalam facebook, saya update dalam belog. tapi kalau facebook dan belog tidak terusik maknanya mood malas melanda ditokok pula dengan kerja yang agak banyak. tiada update pun saya masih boleh bernafas cuma kalau boleh tidak mahu belog ini bersawang lama-lama.. ;)

sebenarnya saya sudah tidak sabar untuk bercuti. pulang ke kampung halaman mr hubby. sudah lama tidak ke sana. tapi kami pulang pun tak lama. lima ke enam hari sahaja. ada masa kami pulang lagi. best juga kalau naik flite, sekejap je sampai. tak perlu melalui jalan darat gerik itu. haiyohh sungguh jauh sekali perjalanan pulang ke kampung. tapi keseronokan jelas terasa. kepulangan kami sentiasa dinanti.. :D

tengok ni, tiba-tiba saja terasa malas nak menaip! berhenti sini dulu. daaaaaaa..

p/s: kalau ada rezeki tidak ke mana..

No comments: