Tuesday, June 1, 2010

Ya Allah.. lindungi lah mereka. selamatkan lah mereka..

subhanallah.. hati merintih pilu. kekejaman terhadap umat Islam makin menjadi-jadi. tak dapat dibayangkan bagaimana umat Islam di Gaza meneruskan hidup. pastinya hidup dalam ketakutan dan kesengsaraan. Ya Allah Ya Tuhanku.. KAU bantu lah umatMu nyahkan rejim zionis Israel dan puak Yahudi celaka itu. hanya kuasaMu yang mampu menjahanam dan melaknat mereka! amiin Ya Rabbal alamin..

Berita terkini yang diperolehi menerusi khidmat pesanan ringkas daripada konvoi Life Line for Gaza (LL4G) dari Malaysia menyatakan bahawa satu daripada enam kapal dalam misi itu, Mavi Marmara telah diserang oleh helikopter tentera Israel pada pukul tujuh pagi waktu Mekah (kira-kira pukul 12 tengah hari waktu Malaysia).

sumber: Utusan Malaysia

dunia akhir zaman. bersyukur hidup di bumi Malaysia yang bebas dari angkara kekejaman Yahudi. sama-sama lah kita berdoa supaya saudara seIslam kita selamat dan dilindungi olehNya. amiin..

2 comments:

Jongos said...

Aminn..Sya bru je lepas bca td..mmg laknat la. Tak leh nak bygkan kesengsaraan mereka, Semoga Negara kita selalu aman hendaknya..

Mrs Faizal said...

umat Islam ditindas. sedih :(