Thursday, April 8, 2010

happy birthday hasnida ali!

tuesday nite, we went to sonstar kopitiam to celebrate her birthday. cik suhana kamaluddin beli kek yang cantik dan sedap [sedap itu sangat penting]. kek itu sangat cute. boleh tengok dalam gambar ok! dan hasnida ali kelihatan terharu dan seronok + gembira. well, you deserved dada. we all happy tengok you happy! ecehh..

ohh.. 'we' yang saya maksudkan ialah birthday gurL for sure, suriawati, mastika lyana, nur sakinah, suhana and me myself. masing-masing order food except mastika lyana. dia cakap dia dah makan. masih kenyang. chicken chop, mee kari, laksa and fish n chip adalah menu kami. semua sedap tapi semua tak habis. sangat banyak ok..

walaupun malam itu perut saya sangat sakit kerana diserang angin disebabkan kelewatan menikmati makan malam, saya pun happy juga. saya makan 3 suap saja. lapar tapi dah tak boleh nak makan sebab sakit sangat. muka saya berpeluh-peluh menahan kesakitan. after dinner, masuk dalam kereta, saya baring kat seat belakang. baru lah lega. best juga baring dalam kereta, malam pula tu. saya tengok bintang di langit tapi tak kira ada berapa banyak bintang. banyak juga bintang malam itu. hehe.

itu saja. bye! eh lupa.. gambar kat bawah ni ya.. ;)










p/s: kenapa setting belog ni lari eh? nak susun gambar pun susah. aduhhh stresssss!

No comments: