Tuesday, April 27, 2010

yang penting, hati..

mahu ikhlas..

pagi yang tak berapa nak pagi dah, saya start menulis [i mean, typing]. awal-awal pagi lagi boss dah inform yang dia berada di annex seharian hari ni. aduhhhh bosan nya..

saya rindu nak jumpa kawan-kawan UPM. kalau dulu selalu makan minum dan tido bersama. OHH campus life, i miss u, really! just a past few weeks, saya berbual dengan salah seorang daripada mereka yang saya rindui. ternyata banyak sungguh benar cerita. tak puas berbual di telefon. terasa sangat ingin bertemu namun apakan daya. jarak dan masa yang menjadi penghalang pemisah. andai saya diberikan kesempatan, saya nak mahu berjumpa mereka dan anak mereka juga, insyaAllah..

wallahualam.

p/s: apa pun yang kita buat, sentiasa ingat Allah..

2 comments:

4942 Jalan Bangau said...

nanti pindah rumah baru ker? atau still kat rumah lame?

Mrs Faizal said...

pindah umah baru. next week start pindah, insyaAllah. mari lah melawat! :D