Thursday, April 29, 2010

riang itu saya

today is thursday = like!

beberapa jam sahaja lagi, saya akan pulang menemui puteri dan mr hubby. doakan semoga saya selamat sampai. pagi  tadi ada jamuan kecil sempena menyambut hari kelahiran staff operation yang jatuh pada bulan april. pagi-pagi buta [tak la buta sangat sebenarnya sebab dah pukul 9.00 tadi hehe] makan nasi ayam! yer, nasi ayam you.. saya jamah sedikit [ada la dlm lima sudu besar. sikit la tu kan?] dan ada tiga jenis kuih complete dengan nescafe. haa nescafe memang saya tak tolak lah. ohh ya, choclate cake pun ada. sedap. tak manis. tak muak. boleh order dengan kakak kak posh! :D

lepas jamuan, saya join rakan-rakan operation [girl sahaja] ke suatu tempat. tempat yang dimaksudkan ialah tempat untuk mengukur baju. baju? yer baju uniform operation. saya layak mendapatnya. yeah yeahh! rasa seronok membuak-buak bila ingat fikir akan dapat uniform operation. boleh pakai pants! yuhuuu.. tapi yang pasti, lambat lagi. dua bulan lagi pun belum tentu dapat, kot. saya akan dapat satu persalinan lengkap including safety shoes, helmet, glass dan yang sewaktu dengannya. kalau dapat complete set, sure saya tunjuk tayang kat sini. woottt!

p/s: tak sabar nak balik tak sabar nak balik.

2 comments:

Unknown said...

Shima nak balik ke mana? Faizal kat mana ek? sori Abg Din tak tau laa... anyway, have a save journey...

Mrs Faizal said...

tima kasih abg din. syima nak balik ke kT dari kemaman. faizal n farisya kat kT. syima keje kemaman. faizal keje kT.

p/s: tima kasih singgah kat blog syima.. ;)