Tuesday, February 2, 2010

bernafas dalam lumpur

saya grab photos from abg shuk! ekekekee.. sendiri punya belum upload. terasa malas pula nak upload, so just grab gambar orang dulu. nanti mood rajin saya menjelma, saya post banyak-banyak kat sini. gambar 1 dan 2 itu ialah kejadian selepas tamat explorace. last task yang kami kena lalui ialah mengharungi paya sejauh 50 meter. 50 meter dengar macam tak jauh tapi agak lama juga kami meredah paya yang berlumpur itu okay! bayangkan betapa wanginya bau paya berlumpur itu. cabaran agak hebat dan hasilnya, kasut saya tercabut semasa meredah paya tersebut. kalau lihat betul-betul, badan kami berlumpur dari paras pinggang dan ke bawah. tangan ada sedikit calar ditambah pula dengan kesakitan di bahagian kaki. agak cedera ya tapi semua itu kami lalui dengan jayanya. team mate saya sungguh bersatu hati. saya berbangga dengan teamwork kami! yeahh !!



2 comments:

nur.sa said...

bila dah lama tak lasak macam ni..paya yg busuk pun jd seronok diredah. kan ..?

Mrs Faizal said...

hahaa seronoookkk sangat sa.. abis semua tunggul dalam paya tu diredah! caiyokk !! :D