Thursday, February 11, 2010

definitely, maybe and the proposal

last nite saya dan housemate saya [cik dada] layan movie lakonan ryan reynolds. dua movie okay! definitely, maybe dan the proposal.. dua-dua best. best sebab happy ending seperti yang diharapkan. orang lain mungkin dah lama tengok movie-movie ni tapi tak apa lah, saya baru berpeluang tengok semalam. housemate saya iaitu cik dada sudah mula menggilai ryan reynolds! hahahhaa.. saya tak pasti apa ranking beliau sekarang.. apakah aqasha dan aaron aziz masih menguasai carta atau adakah taste cik dada telah berubah kepada omputih! ni belum cakap pasal edward cullen lagi ni.. hanya cik dada saja yang tahu. ekekeke..

p/s: kepada cik dada [jika anda baca entry ini, saya cuma mahu bergurau-senda dengan anda sahaja. harap anda tidak berkecil hati ;p].



2 comments:

IreneYaya said...

Syima! Lurve lurve lurve both movies!

Mrs Faizal said...

me too yaya! ;)