Thursday, February 11, 2010

tidak dipinta lahir ke dunia..

SUBHANALLAH..

naluri keibuan saya tersentuh apabila melihat gambar ini. air mata saya menitis ketika saya sedang menulis entry ini.. mengapa ada syaitan yang bertopengkan manusia tergamak membuang bayi yang tidak berdosa ini?.. hati saya sayu memandang bayi perempuan ini. ibu kepada bayi ini sememangnya tidak punya perasaan! tidak berhati perut! kejam! zalim!

hati ibu mana yang tidak terguris melihat bayi ini.. bayi perempuan malang ini ditemui masih bertali pusat dan dihurungi semut. saya sangat sedih. full story here --> http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2010&dt=0211&pub=Utusan_Malaysia&sec=Muka_Hadapan&pg=mh_04.htm



sedangkan binatang pun kasihkan anaknya.. dunia akhir zaman.. nauzubillah..

p/s: terasa ingin memeluk farisya ameera sangat-sangat!

wallahualam.

No comments: