Sunday, May 16, 2010

ahad dan saya

pagi ahad memang emo. mana tidaknya, terpaksa meninggalkan anak kecil ini kala dia sedang enak tido. lima hari empat malam lamanya meninggalkan farisya ameera. empat malam yang sukar buat saya. tapi sesukar mana pun, saya berjaya mengharunginya selama setahun setengah. what? a year and half? ohh my God! lama tu.. tak sangka saya bertahan hingga sekarang. semuanya kerana mu wahai anakku.. demi sesuap nasi, kita terpaksa berjauhan sayang.. moga-moga Allah bukakan pintu rezeki mama di kuala terengganu tak lama lagi. duhai hati, bersabarlah. sikit masa lagi, insyaAllah..

she melt my heart! day by day, i feel loved. last nite, masa saya kat dapur, she came to me and asked, "mama uat apa?" and i said, "mama tengah lap botol sayang ni.." then she said, "chacha toyong ma..". ohh sooooo deeplyy touched. my girL is very sweet.. ;)

and again, can't wait for thursday!

4 comments:

nis n4d (*_~) said...

alahai.... cha cha da jd big gurl..

=D schweet...

Mrs Faizal said...

ehehe thanks nad. chacha asik nak toyong mama je. toyong = main. hikss :D

UmiMia said...

chacha so sweet.....pandai jaga hati orang dah besar ni nanti...:)

Mrs Faizal said...

amiin. itu la pasal ros. dia suka merajuk dan pandai juga memujuk..