Monday, May 17, 2010

farewell lunch

as promised in previous entry, saya sajikan gambar sekitar majlis perpisahan tengahari tadi. agak lama menanti management sebab mereka ada meeting. gambar di bawah ni, dua-dua pernah jadi boss saya. En. Zul yang diraikan dan sebelah beliau ialah En. Ahmad Zaidi, mantan boss saya. juga baik hati. hehe..


masa ni tuan CEO baru saja sampai ke dewan. paparazzi terus snap gambar!



En. Zaidi selaku pengacara majlis. yang menopang dagu itu ialah offismate saya; rosmarliani. ehe..


En. Zul berucap, saya ambil dari kejauhan saja.


management team. sorry tuan CEO, terlindung sikit. gambar ni bukan saya yang snap.. ;)


ini muka kembang semangkuk saya. aina cakap muka saya lain dalam gambar. saya pun rasa macam tu juga. kelihatan kembang semacam. tapi secara realitinya, tidak kembang sebagaimana dalam gambar, kata aina. hmm.. adakah saya sudah tembam? bweksssss.. :D


saya belum bergambar lagi dengan boss saya ni. mungkin sekejap lagi kot.. ;p

till we meet again En. Zul. adiossss! :(

No comments: