Monday, May 31, 2010

kena hadap walau tak suka

saya dapat rasakan minggu ini lambat berjalan. berjalan? yeahh. lambat mengalahkan siput vavi. hati meronta mahu pulang. farisya ameera tak sihat. asyik merengek je.. :(

next week bekerja empat hari saja. ahad cuti hoorayyy! [saya rasa lumrah bagi orang yang bekerja, akan gumbira bila hari cuti. tapi bila jobless nak job pulak kan. well adat lah tu. manusia bukan robot. mesti rehat dan luangkan masa bersama yang tershayang!]. mode malas untuk update belog menerjah kembali. saya menulis ni pun sebab nak redakan gelodak hati. moga-moga lepas luahkan kat sini, saya akan rasa lega sikit. 

kerja pun mula menimbun. new things come, never go. well it is a good sign actually. saya boleh belajar benda baru. aggressive syima aggressive!

p/s: baru lepas sembang dengan farisya ameera. dia cakap, "chacha demam. mama balik dok?". soon baby. nanti mama balik k.. :(


No comments: