Thursday, May 27, 2010

lagi entry gembira di pagi khamis

gumbira rasa hati kerana ini hari sudah hari khamis. sampai rumah kang mahu peluk itu budak nakal yang makin kerap merajuk bila mama video call. tak mahu pandang dan bercakap dengan mama langsung. if mention apa yang dia suka, baru lah mulut dia pot pet pot pet bercerita. anakku sedang membesar. makin bijak memainkan emosi. 

hari ni hubby pulang dari kL. untung nasib boleh pulang ke kT together-gether with him. terasa lama tak jumpa sebab minggu ni saya kerja lima hari. huh gedik ni gedik! biar la gedik pun.. ;p

aaa nanti nak masak. ohh hari tu saya dah masak udang masak petai. fuhh marvelos. tercapai juga hasrat hati nak makan udang masak petai. dua pinggan nasi [macam bukit] dihabiskan oleh saya dengan jayanya! puas hati you olsss.. :D

p/s: semalam makan steambot kat awana. sedappppp! kalau rajin, saya akan publish kat sini. entry bowLing pun tak buat lagi. kalau rajin jugak, saya tepek kat sini. ngehhehe.. ;)

No comments: