Monday, September 6, 2010

liburan di bandung day 2

mood blogging sudah mari. lagi update cerita bandung.

sarapan ala kadar. good gurL makan nasi goreng. nasib baik tak pedas. lepas sarapan, kami ke diaz. FO kasut dan beg. sejak semalam lagi dah aim nak serang diaz dulu sebab semalam tak sempat pegi. mereka yang lain dah pegi hari isnin kecuali saya sekeluarga. ohh lupa nak share, mereka yg lain tu bertolak ke bandung first flite hari isnin, 26 julai. kami pula last flite, delay pulak tu. so dah rugi satu hari kan. tak pe la, benda dah nak jadi. pasti ada hikmahnya kan..

okay back to cerita bandung.

hubby beli wallet dan shoes. good for him. boleh buat raya kan dear?.. hehe. chacha pulak, beli sugus! pantang nampak sweets, mula la 'nak nak nak' je mulut dia. mama beli belt pooh bear untuk chacha.. chacha suka. berbaloi-baloi kan sayang.. ;)


lepas diaz, kami ke rumah mode yeayyyy! the must visit FO ever.. suka sangat datang rumah mode ni. nyaman sekali. stuff pun lumayan bangat.. tak lama di rumah mode, kami ke hair salon. potong rambut chacha for the sake of potong rambut. hmm.. apakah? mungkin tak perlu saya cerita kat sini kot. cukup lah sebagai memori kami saja. kat rumah mode ni, hubby sempat beli baju je. baju chacha pun saya tak beli sebab rushing nak gi salon kan. nanti datang sini lagi! kos potong rambut anak saya ialah RP150,000 = RM15.. :D


lepas salon, kami jalan ke FO lagi dan lagi. banyak sebenarnya yang kami tawan. tak ingat nama apa sebab tak snap gambar. antaranya ialah secret, happening, eternity, for men, victoria, grande dan lain-lain. masa lunch pun tak snap gambar sebab chacha tido masa tu. tapi saya ada snap gambar masa first visit saya ke bandung tahun 2007. saya preggy waktu tu.. :D

ni je gambar yang kami snap untuk hari ke-2. syok sangat shopping sampai lupa nak bergambar. hehe.. walau kurang gambar, memori tersemat di hati gitu.. ;p


to be continued..

1 comment:

Akbar_BRDC said...

halo salam kenal ..
btw masih suka nulis artikel tentang Bandung ?
klo masih share di web kita dong ..
terima kasih yah ..