Tuesday, September 7, 2010

spread the love

dimulakan dengan bismillah.. disudahi dengan alhamdulillah.. ;)

salam semua.. saya start nak bayar hutang blogging ni. entry demi entry saya publish demi melunaskan janji. hahaa bajet ramai pulak yang ternanti-nanti update dari saya. macam ramai pembaca je kan.. bedebah punya syima! 

spread the love ialah tema family day tahun ni. yang diadakan pada 6 & 7 ogos 2010 di Bukit Gambang Resort City, Pahang. nothing much to story. kita share gambar je la okay.. ;)

ni petang 6hb. bersedia untuk acara pembukaan jam 3.13 petang. panas terik memancar-mancar. sakit kepala tau. cian chacha, berpeluh-peluh..


ni pulak masa dinner. kami tak snap gambar. macam tiada mood gitu kan. ada sekeping dua ni je.. tu yang pegang microfon tu ialah azizi akademi fantasia. sedap juga suara dia. ihiks..


dan ini ialah pada keesokan harinya. pagi after breakfast, kami ke water park. chacha dah tak sabar-sabar nak mandi kolam. nak main air. dari semalam lagi. dan anakku begitu teruja bila lihat penguin di merata tempat. gembira tak terkata. main air sampai dia kesejukan dan asked for food. mama dan papa pun seronak main air. ekekeke.. the piccas..


we went home at about 1 o'clock. till we meet again in the next entry ya.. ;)

No comments: