Wednesday, November 3, 2010

apa makna semua ni?

aduuhh duuhhhh sakit hati betul bila baca comment yang terlalu di'short form'kan. naik angin tiba-tiba. contoh ni eh.. contoh! apa lah salahnya kalau perkataan budak tu ditulis budak penuh, tak payah la nak tulis dak je. assalamualaikum jadi askm atau semekom atau akum. salah tu tau tak?! senang kalau tulis salam je. bukannya susah sangat pun nak taip. pastu bangsa yang tulis macam ni aKu TaK sUkA lA mAcAm Tu. TaPi AkU iNgAt KaU sUkA. haihhh apa kejadahnya tulis macam tu eh? menyeksa dan terseksa rasanya. 

maaf la kalau ada di antara pembaca belog ni tak setuju dengan saya. tapi saya MEMANG tak suka! sakit mata, sakit hati okay.. *fuhhh urut dada.. cool sudah..*

and thanks for reading.. ;)

5 comments:

Azri Gadafi Saidi said...

suke post nih!!!

~Seven~ said...

btol tu syim2..rasa mcm seksa giler..tp penah x tgk budak2 muda skrg (sekolah menengah or rendah) anta sms..giler ah..kalo baca kuat2 pon, lom tentu leh paham..

Ismahani said...

selalunya budak2 remaja yg suka buat short form yg smpi tak blh nak faham tu..
kalo font tu..biasalah..dia tak nak kita baca blog dia..tu sebab tulis mcm tu..hehe

Mrs Faizal said...

AG :: ohh anda setuju dgn saya nampaknya. thanks! :D

lin :: tu la pasal. kadang ada mak n bapak budak pun pangai gitu. seksa jiwa raga. apa ada kes kalau tulis penuh pun kan. paling tidak pun, bagi senang paham sikit..

Mrs Faizal said...

isma :: tu la. geram bila baca. susah nak paham. ohh kalau ada blogger tulis guna tulisan mcm tu, tak hingin nak baca. hahahha..

thank you for dropping by.. ;)