Monday, November 22, 2010

riang ria aidilfitri

salam readers,

saya dalam misi melangsaikan hutang-piutang.. hehe.. saya akan cerita sikit pasal aidilfitri yang lalu [dah lepas aidiladha baru terkedek-kedek nak update aidilfitri heh!].. aidilfitri tahun ni disambut di terengganu, on my side. kampung jauh kan so harus la ikut turn untuk mengelakkan perbalahan manja-manja gitu.. muehehehe.. photos captured di aidilfitri's morning at our home sweet home.. ;)


lepas bergambar, pergi rumah my mom. believe it or not, we tak amik gambar pun. hahahha apa laa lupaaa.. lepas makan-makan, kami pegi rumah my grandma [saya panggil wann], aunty dan uncle.  haa kat situ baru amik gambar.. :D saya banyak makan! pipi pun dah tembun, lagi-lagi sekarang ni haa.. tapi okay jugak tembun kat pipi, tak lah cengkung sangat. hehehe..


gambar raya tak banyak sangat actually. gambar ni pulak di hari raya kedua.again, kami pergi ke rumah my aunty. dijemput untuk makan laksa sarawak hasil air tangan my cousin. memang sedapppp! saya makan banyakkkk.. puas hati dapat makan laksa sarawak. menu wajib my cousin tuuuu.. ;)


raya ketiga kami dah gerak ke utara to my in law's pulak. seronok sesekali balik kampung jumpa saudara-mara jauh dan dekat. ngehehehe.. pastu ada kenduri kawen. lagi la super duper seronok. pun tak banyak amik gambar, cukup sekadar yang ni saja. letak banyak-banyak kang muak pulak.. ;)


next destination after darul aman is darul ridzuan. kami pusing utara di hari raya. saya tak pernah ke rumah saudara-mara his side di perak walaupun suatu ketika dulu, my hubs keje di perak. last raya hari tu pergi, seronok juga. makannnnn lagiiiiiiiii.. :D

chacha jumpa toys [walaupun boys punya], kira heaven untuk dia. good girl, tak meragam sepanjang raya.. *wink*


after 2 days 1 nite di darul ridzuan, kami berangkat pulang ke darul iman lalu simpang pulai - gua musang - tasik kenyir - kuala terengganu. on the way back, singgah di gajah sanctuary, bagi chacha relax sikit. tengok elephant big and small..


sampai di rumah my mom, ramai tetamu. parents saya buat open house. ada artis! muakakakka..  sempat amik gambar dengan along and son. tengok gambar ni, saya je yang pakai seluar. others ayu berbaju kurung di hari raya. tapi tak pe la kan, saya musafir di aidilfitri heh! lepas tu makan nasi dagang. heavennnnnnn !! :D


okay tu je cerita raya saya. biasa-biasa saje tapi saya gembira.. ;)

No comments: