Tuesday, November 2, 2010

saya selalu berangan nak pergi bumi arab..

semoga suatu hari nanti saya dapat menjejakkan kaki ke sana, insyaAllah..

ni saya nak cerita sikit pasal syawal. yer saya tahu. syawal dah lama berlalu. dah nak masuk zulhijjah dah pun. tapi tak pe lah, saya nak update jugak. syawal di tempat saya mencari rezeki. sambutan sungguh hebat. besar-besaran. temanya Arabica Middle-East! wahh sungguh mengujakan u olsssss.. ramai yang ikut tema. pakai jubah, berpurdah, bercelak bagai. both kaum adam dan hawa ramai yang jadi arab celup. hehe. lawa-lawa jubah mereka. yang berpurdah sungguh menawan. memang macam arabian.. gambar yang ada dalam simpanan saya ni tak banyak. komputer saya dijangkiti virus. banyak files tak dapat diselamatkan. saya sedih. namun redha. 

mari lah lihat gambar arabian yang cantik menawan ni jommssss!




maaf. susunan gambar berterabur. malas nak adjust. hehehe..

saya tak cerita lagi pasal aidilfitri dengan family. haa tengok.. banyak hutang dengan belog ni. rasa satu kepuasan bila dah update belog ni. hahahahha.. 

nanti saya update. saya janji. ni janji betul. bukan janji palsu. bukan janji orang melayu. cepat atau lambat, pasti ada update tentang syawal lagi. tapi yg pasti, bukan hari ni. till then, babai..

thanks for reading!

No comments: