Sunday, November 7, 2010

segalanya terjawab, alhamdulillah..

dimulakan dengan bismillah..

salam semua,

apa rasionalnya tajuk entry dengan isi kandungan kali ni? hanya saya yang tahu.. ;p

i had a chit-chat with my cousin this morning. she told me that she's gonna fly [again!] tonite. the business trip gonna take eight days. then she will be back to malaysia and rest for one day. after that, she and her hubby gonna have a honeymoon holiday to london.. where? london yess london !! my ohh my ohhoo jelesnya saya! hahahaha.. saya tunggu ole-ole dari dia ni.. ;p

dan lihat gambar di bawah. ini lah destinasi yang bakal cousin saya kunjungi malam ni. ohh ya! flight gonna transit at paris for seven hours! well, mesti cousin saya tak heran dah because this is not her first trip to europe.. ;p 

mari tengok gambar and let's reveal where is the place..

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....
....

....

....

....

....

....

....

....



nak jugak try scroll banyak-banyak macam blogger lain buat hahahaha ;p

....

....

....
....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....



haa sikit lagi.. scroll lagi..

....

....
....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....


dan inilah dia, presenting ....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....

....







it's CUBA u olsssss !!!! OMG sungguh mengujakan [pada saya lah! ;p]

* all pics googled!

this will be her second business trip to Cuba. previously dia pergi dua minggu if i am not mistaken. saya dah mintak dia amik gambar banyak-banyak! Cuba ni cantik la.. tengok tu nature dia, ohh sungguh aman damai sekali..

orang lain yang nak travel, orang lain yang super duper excited! bwekkssss !! ;p

disudahi dengan alhamdulillah..

thanks for reading! ;)

No comments: