Wednesday, November 10, 2010

bantu saya please..

salam semua,

saya baru balik dari hospital kemaman, visiting my cousin di ICU. beliau mengalami pendarahan dalaman, accident jam 2 pagi tadi. difahamkan, pemandu kereta dari arah bertentangan mengantuk dan masuk ke laluan bertentangan dan melanggar kereta cousin saya dari arah depan [depan sama depan]. kondisi beliau agak membimbangkan. kepada sesiapa yang membaca, mohon saya sama-sama doakan semoga beliau selamat dan kembali pulih..

terima kasih..

6 comments:

~Seven~ said...

harap2 dia akan ok secepat mungkin..insyaALLAH...

Mrs Faizal said...

thank you lin.. ;)

alhamdulillah dah stabil skrg. dan sy baru je diberitahu, dia dah boleh bercakap.. berkat doa semua dan dgn izin Allah jua. thank you Allah..

IreneYaya said...

Semoga dia cepat sembuh. Amin...InsyaAllah...

Hayatul Mohamed said...

moga Allah beri kesabaran dan ketabahan pada die

Ismahani said...

siapa tu syima, saya kenal ke dia?
harap2 dia dah ok..dan cepat sembuh

Mrs Faizal said...

yaya :: terima kasih banyak.. alhamdulillah dia dah stabil skrg walaupun terpaksa dioperate buat kali kedua sbb doc silap operate yg 1st time tu. sabar je lah..

adik :: smoga abg chang cepat sembuh, amiin..

isma :: thank you. awk tak kenal dia. sia sepupu belah ayah sy. juga sepupu izzuddin.. dia dah stabil skrg. cuma keadaan masih lemah lepas 2nd operation. 1st operation tu doc silap belah boleh tak? menyebabkan usus dia terbelit. tp syukur alhamdulillah now dah ok dan beransur pulih. berkat doa smua..